Producenci
Praca w AlejaPC.pl

Praca w AlejaPC

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami zatrudnienia.
Jeżeli jesteś osobą poszukującą pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie i nie boisz się nowych wyzwań, to szukamy właśnie ciebie.
Oferujemy duże możliwości rozwoju oraz przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole.


MAGAZYNIER/REALIZATOR ZAMÓWIEŃ

Jeżeli jesteś kimś łatwo nawiązującym kontakty, już posiadasz lub chcesz zdobyć doświadczenie w realizacji sprzedaży internetowej/zarządzaniu i dyspozycji towarem na magazynie - ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie !

Do głównych obowiązków potencjalnego kandydata należeć będzie aktywna realizacja zamówień złożonych drogą sklepu internetowego, wydawanie towarów do montażu, monitorowanie stanów magazynowych oraz ich systematyczne uzupełnianie.

Doświadczenie w branży komputerowej/tematyce IT zaliczamy jako dodatkowy atut.

Etat odbywać się będzie w głównej siedzibie firmy w Dąbrowie Górniczej.

Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie dokumentu CV na adres praca@alejapc.pl wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.


HANDLOWIEC

Jeżeli jesteś kimś łatwo nawiązującym kontakty, już posiadasz lub chcesz zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta i dodatkowo wiedzę związaną z branżą komputerową - ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie !

Firma ALEJAPC.PL poszukuje osoby mającej pracować w charakterze handlowca/doradcy klienta.

Do głównych obowiązków potencjalnego kandydata należeć będzie aktywna obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny/mailowy oraz na miejscu w siedzibie sklepu.

Obowiązywać także będą progi sprzedażowe, od których po 3-miesięcznym okresie próbnym ustalana będzie premia personalna.

Etat będzie odbywać się w siedzibie firmy w Dąbrowie Górniczej.

Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie dokumentu CV na adres praca@alejapc.pl wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.


PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY B2B SPRZĘTU IT (Laptopy, Tablety itp.)

Praca przede wszystkim w centrali (nawiązywanie kontaktów przez telefon, mail)

Zakres obowiązków:
• nawiązywanie nowych kontaktów handlowych w branży IT - B2B (sklepy komputerowe/serwisy)
• sporządzanie ofert handlowych
• realizowanie wyznaczonego planu
• sporządzanie raportów
• podtrzymywanie nawiązanych kontaktów

Wymaganie:
• łatwość nawiązywania kontaktów
• śmiałość
• otwartość
• wysokie umiejętności interpersonalne
• umiejętność "bezstresowego" prowadzenia rozmowy telefonicznej
• doświadczenie na podobnym stanowisku B2B (mile widziane potwierdzenie osiągniętych wyników)

Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie dokumentu CV na adres praca@alejapc.pl wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl