Producenci
Reklamacje i zwroty

Firma NITRON sp. z o. o. dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. Wyrażamy nadzieję, że zakupione produkty będą działały bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji. Natomiast w przypadku wystąpienia awarii prosimy o zastosowanie się do poniższych informacji, które przyczynią się do usprawnienia obsługi posprzedażnej. ALEJAPC.PL prowadzi wsparcie techniczne drogą mailową: serwis@alejapc.pl

Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone pracownikowi, który w miarę możliwości będzie mógł postawić wstępną diagnozę. Gdy ustalenie przyczyn wadliwego działania sprzętu nie będzie możliwe do przeprowadzenia na jeden z powyższych sposobów lub czynności serwisowe będą wymagały bezpośredniego działania serwisu pracownicy działu wsparcia technicznego przekażą informacje dotyczące dalszego postępowania.

Produkty posiadające gwarancję udzieloną przez Sprzedawcę - NITRON sp. z o. o. serwisowane są przez serwis centralny. Reklamowane urządzenie można dostarczyć bezpośrednio salonu lub przesłać na adres serwisu centralnego po wcześniejszym skontaktowaniu się z działem wsparcia technicznego.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl